środa, 7 czerwca 2017

2` "Ty się nie zmieniaj i spełniaj marzenia.."

Hejka
Nie było mnie tu dawno, dlatego że bałam się kontynuować pisanie  z powodu "hejtów" znajomych. Nie chodzi mi o to, że nie podoba im się to co robię czy coś w tym stylu, ponieważ większość nie wie o tym, że piszę tego bloga, ale po prostu bałam się co powiedzą kiedy już się dowiedzą. Myślałam czy pisać czy nie i w końcu doszłam do wniosku, że jeśli będę sugerować się innymi to nigdy nie osiągnę swojego celu, nie spełnię marzeń.






Bardzo często jest tak, że właśnie boimy się reakcji innych i dlatego rezygnujemy z wielu rzeczy. Chciałabym żebyście uczyli się na moich błędach, dlatego polecam wam szczerze, żebyście nie rezygnowali z tego o czym marzycie, czy co chcecie osiągnąć. Spełnianie marzeń samemu ma o wiele lepsze skutki. Inni mogą wręcz nam w tym przeszkadzać, ale czasami pomagać. Podam tutaj chyba najprostszy ze mną związany przykład, więc wyobraźmy sobie teraz, że prowadzę bloga z którąś z moich koleżanek czy przyjaciółek i nagle się z nią pokłócę, czy jej się już nie będzie chciało i wszystko legnie w gruzach. Miałam już takie przypadki, w których chciałam coś osiągnąć z przyjaciółką czy ona ze mną i zawsze któraś z nas rezygnowała. Zapamiętajcie, że każdy powinien takich decyzji dokonywać sam i nawet jeśli posypią się niemiłe komentarze, czy to ze strony przyjaciół, bliskich czy nieznajomych NIE PODDAWAJCIE SIĘ! Walczcie o swoje i ja stwierdziłam, że bardzo podoba mi się prowadzenie bloga, dlatego będę to kontynuować nie licząc się z tym co myślą inni.

Dlatego wracam do blogowania i z racji tego, że zbliżają się wakacje i już kończę wszystko zaliczać to posty zaczną pojawiać się mniej więcej regularnie :)

Mam tu dla was kilka zdjęć z zeszłego roku, z Niemiec, ponieważ nie miałam na razie czasu zrobić nowych,a chciałam wstawić ten post i do tego tych zdjęć jeszcze nigdy nie wstawiałam.
















Jeśli macie do mnie pytania lub jakieś prośby itp. zapraszam do komentowania lub pisania na e-mail: kuligowska.03@wp.pl ♥

Na dziś to by było wszystko.
Do zobaczenia w następnym poście :D

Asia :)

20 komentarzy:

  1. Moi znajomi też nie wiedzą, a nawet jeśli to się tym nie przejmuje :)
    Obserwuje :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie warto się przejmować tym co mówią inni A iść do przodu z wysoko uniesiona głowa :D powodzenia i dobrze że jednak wróciłaś :)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam dokładnie to samo i zawiesiłam bloga na ponad pół roku, teraz w lipcu będę miała rocznicę powrotu :D Fakt, nie warto się przejmować innymi ludźmi. Trzeba być silnym :)

    A tytułowy cytat, to pewnie tekst z tej piosenki Lipki itd. ? :D

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że trzeba być silnym i staram się taka być. Tak to ta piosenka :D

      Usuń
  4. Gdy zakładałam bloga bałam się, ponieważ moi rodzice są przeciwni takim rzeczą, a w szkole nikt bloga nie posiadał. Jednak stało się zupełnie inaczej wszyscy przyjęli to normalnie i bardzo się tego powodu cieszę. Ale najważniejsze jest pasja nawet gdybym była nękana za to, że prowadzę bloga nie usunęłabym go. Ślicznie zdjęcia i super, że wróciłaś!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że wszyscy to akceptują, masz rację nie warto rezygnować i dziękuję :)

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia! *.*
    Pozdrawiamy cieplutko, nasz blog:
    **KLIK**

    OdpowiedzUsuń
  6. O blogu wiedzą tylko moi starzy przyjaciele i mam nadzieję, że już o nim zapomnieli, bo im nie ufam ;P Co do regularności, u mnie ostatnio też z tym mega ciężko,głównie przez szkołę ;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma sensu przejmować się innymi :) Ludzie być może będą Cię hejtować, ale Ty w tym czasie coś osiągniesz - oni nic :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Asia nie martw się innymi, jakoś jak inni dają na FB i na Insta zdjęcia takie, że patrzeć nie mogę albo piszą bzdury to jest ok. A jak ktoś bloguje to - powód do śmiechu. Głowa do góry.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma co przejmować się opinią innych. Nikt za Ciebie życia nie przeżyje, więc rób to co uszczęśliwia Ciebie, a nie innych. Powodzenia. Zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zwracaj uwagę na opinie innych!:) nie ma się czym przejmować :D
    +obserwuję
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia :)

    Obserwujemy? :)

    Zapraszam do siebie :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/06/summer-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie poddawaj się nigdy i rób to co kochasz!

    maaadnajt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. w sumie to mam bardzo podobnie, pisze bloga i większość moich znajomych o nim nie wiedziała i chciałam żeby tak pozostało z powodu różnych komentarzy bo po co mi słyszeć co o nim myślą, niestety lub stety zależy jak na to patrzeć osoby z mojego otoczenia się dowiedziały o nim i do teraz mi trochę głupio jak słysze od nich że "czytałam twojego bloga" jest to zawsze jakieś takie dziwne uczucie ale zamierzam prowadzić go dalej bo takie pisanie i trafianie na wartościowe i bardzo fajne blogi innych jest dla mnie bardzo ciekawe i sprawia że jestem szczęśliwa :) pozdrawiam cie i nie przestawaj pisać bloga bo nie warto rozmyślać co będzie kiedy ktoś ze znajomych go przeczyta
    http://princessgaba.blogspot.com/ przy okazji zapraszam na mojego bloga również dość dawno nic nie dodawałam ale postaram się zacząć prowadzić go systematycznie od teraz :)

    OdpowiedzUsuń